Honda CRF1100l Africa Twin je polna doživetij

Če ste eden izmed ljudi, ki se radi neovirano peljejo off-road samo za užitek ali pa, da hitro dosežejo nek oddaljen, težje dostopen kraj, potem le nadaljujte z branjem. Honda je namreč leta 2020 javnosti končno ponudila svoj nov motocikel Honda CRF 1100l Africa Twin, ki je naslednik prejšnjega, zelo ugodnega Honda CRF 1000l motorja.

Honda CRF 1100l Africa Twin

Honda CRF 1100l Africa Twin se v primerjavi s svojim predhodnikom ponaša s kar nekaj nadgradnjami. Opremljen je s obsežno zbirko različnih pametnih elektronskih sistemov, je okretnejši, lažji, zmogljivejši ter pride z močjo od 998 do 1084 cm3. Honda CRF 1100l Africa Twin ima vzporedni dvojni motor, ki je zmožen proizvesti 102 konjski moči z 105 Nm navora, kar je občutno več kot 86 konjske moči in 93 Nm prejšnjega modela. Močnejši motor pa ni vse kar pripomore k temu, da je motor zmogljivejši. Z uporabo aluminijastih delov je Honda zmanjšala težo motocikla za kar 5 kilogramov, kar se lahko hitro pozna na porabi. Motocikel je bil torej nadgrajen od vrha do dna, s čimer so dosegli boljše razmerje med težo in močjo kar vozniku dovoli boljše upravljanje in pospeševanje. Honda CRF 1100l Africa Twin pa je dobila tudi bolj oblikovne nadgradnje. Med temi je vredno omeniti nižjo višino sedeža ter nadgrajeno zoženo obliko motocikla. Vse nadgradnje in dodatki pa seveda niso ogrozili 250 milimeterskega odmika motorja od tal, ki vam dovoli, da se brez težav peljete po turistično-podeželskih turah. Honda CRF 1100l Africa Twin se lahko prav tako pohvali s EERA sistemom, ki motociklu zagotavlja, da se vzmetenje boljše odziva. Sistem lahko prav tako upošteva morebitno prtljago in tako zanjo ustrezno kompenzira.

Honda CRF 1100l Africa Twin je polna elektronskih pripomočkov, ki bodo od vsakega voznika zahtevali nekaj časa, da se nanje navadijo. Toda z dovolj vloženega časa, se lahko nanje vsak navadi in kaj kmalu uporablja motor do meja njegovih zmožnosti.